Week 5

17 mei 2016

Ik begon op dinsdag om 9.00 met het openen van de winkel. Daarna hebben we wat prijzen en codes toegevoegd zodat alles weer overzichtelijk was. Om 13.00 ging ik mee naar een klant en heb ik daar samen met de stoffeerder en heb ik houten jaloezieën op gehangen, Toen ik terug kwam heb ik in de behangboeken gezocht naar een specifiek behang en iets wat daarop lijkt. Daarna heb ik nog even een behangplaat leeg gemaakt en toen was de dag weer voorbij.

Ik begon op woensdag om 9.00 met het openen van de winkel, na het openen hebben we de winkel schoongemaakt. Daarna heb ik wat van de producten en boeken bekeken. In de middag hebben we klanten geholpen en heb ik aan mijn opdrachten gewerkt, en toen was de dag weer voorbij.

Ik begon op donderdag om 9.00 met het openen van de winkel. In de ochtend heb ik vooral veel geholpen met de klanten en met het papierwerk. om 12.30 hebben we pauze gehouden en daarna ben ik begonnen met het leeg schrappen van een behang plaat. Daarna heb ik gewerkt aan mijn opdrachten. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op vrijdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen zijn we meteen begonnen aan het behangen van de behangplaat voor de etalage en daarna hebben we de hele etalage opnieuw ingericht. Nadat de etalage klaar was heb ik de rest van de middag behang rolletjes gemaakt van behang dat uit de collectie is, en toen zat de dag er weer op.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl