Week 4

10 mei 2016

Ik begon week 4 op dinsdag om 9.00. Eerst opende we de winkel en daarna even de mail checken. We hebben vanaf 11.00 tot het einde van de hele dag prijzen en producten in het assortiment gecheckt. Dat deden we door langs alle stalen heen te gaan kijken of het al in het systeem stond en daarna verbeteren en terug hangen in de winkel hiermee leer je dus organiseren en beheren van de producten. Aan het einde van de dag sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op woensdag om 9.00 met het openen van de winkel. we begonnen met het schoonmaken van de winkel (dweilen/stofzuigen). Daarna hebben we het prijzen en checken van de producten afgemaakt, en om 14.00 zijn we naar de werkplaats gegaan om wat spullen op te halen en af te leveren. Toen we terug kwamen hebben we nog even prijzen en producten gecheckt. Ook heb ik als er klanten kwamen geholpen en als er mensen kwamen voor pakketjes hielp ik ook, toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op donderdag om 9.00 met het openen van de winkel. We begonnen met het checken van de mail en het helpen van klanten via de telefoon. Om 10.00 begon ik met het afhalen van behang van een plank die wordt gebruikt in de etalage. dit heb ik tot 15.00 gedaan en daarna kwam er een vertegenwoordiger langs om te praten met de mensen van het bedrijf. Om 16.00 ben ik gaan werken aan de stage opdrachten en aan het einde van de dag sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op vrijdag om 9.00 met het openen van de winkel. We begonnen met het uitkiezen van de materialen en het behang voor in de etalage. Daarna heb ik een begin gemaakt aan 1 van mijn opdrachten. Om 13.00 begon ik met het spiegelen van de winkel en ben ik wat dieper ingegaan op de producten. Om 16.00 was voor mij de dag voorbij.