Week 11

28 juni 2016

Ik begon de week op dinsdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen ben ik een deel van de winkel gaan spiegelen. Om 11.00 ben ik mee geweest met het leggen van tegel tapijt vloer. Om 14.00 waren we weer in de winkel en gingen we eten. Na de pauze ben ik gaan werken aan mijn opdrachten. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op woensdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen ben ik de winkel gaan schoonmaken (stofzuigen/dweilen). Na het schoonmaken hebben we een aantal klanten geholpen. De rest van de middag heb ik gewerkt aan mijn opdrachten. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op donderdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen ben i de winkel gaan spiegelen. Daarna hebben we uitgezocht welke stalen eruit gaan zodat de nieuwe stalen erin kunnen. De oude stalen hebben we naar de bedrijfsauto gebracht zodat die weg konden. Na de pauze ben ik gaan werken aan mijn opdrachten. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon vrijdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen zijn we meteen begonnen met het opnieuw inrichten van de etalage. Daarna hebben we de houten stalen die afgekort waren terug in de winkel gezet.