Week 9

14 juni 2016

Ik begon de week op dinsdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen ben ik gaan werken aan mijn opdrachten. Daarna hebben we de DPD pakketten na gekeken. In de middag ben ik mee geweest met het leveren van vloer en ondervloer bij 2 klanten. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op woensdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen zijn we begonnen met het schoonmaken van de winkel (stofzuigen/dweilen). Daarna ben ik de winkel netjes gaan maken en heb ik wat producten doorgenomen. In de middag hebben we klanten geholpen. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op donderdag om 9.00 met het openen van de winkel. Daarna ben ik gaan werken aan mijn opdrachten. Ondertussen kwamen er nog wat klanten in de winkel waarbij ik heb geholpen. In de middag ben ik behang rolletjes gaan maken van oude behang boeken. Daarna sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op vrijdag om 9.00 met het openen van de winkel. Daarna kwam er een klanten tapijt uitzoeken en daarbij heb ik geholpen. De rest van de middag hebben we klanten geholpen en heb ik gewerkt aan mijn opdrachten. Toen was de dag weer voorbij.