Week 8

7 juni 2016

Ik begon op dinsdag met het openen van de winkel. Na het openen hebben we de kussens in de winkel opgeruimd. Om 10.00 kwam er een vertegenwoordiger van TFD. Daarna heb ik nieuw behang, gordijnen en kussens uitgezocht voor de etalage. Nadat we pauze hadden gehad heb ik sommen gemaakt over het uitrekenen van gordijnen en kussens. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op woensdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen hebben we de winkel schoongemaakt (stofzuigen/dweilen). Na het schoonmaken ben ik gaan werken aan mijn opdrachten. Na de pauze kwam er een vertegenwoordiger langs. Daarna hebben we bakjes met spullen gelabeld. Toen sloten we de winkel af en de dag weer voorbij.

Ik begon de donderdag op 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen zijn we meteen aan de slag gegaan met het uitzoeken en uitrekenen van de prijs voor de gordijnen die de klant zocht. Daarna kwam er een vertegenwoordiger langs en hij heeft een nieuw soort stand geplaatst met nieuwe stalen erin. In de middag heb ik rolletjes behang gemaakt van behangboeken die uit de collectie zijn gehaald. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon de vrijdag om 9.00 met het openen van de winkel. Daarna heb ik wat brieven op de post gedaan die naar klanten toe moesten. Daarna hebben we de etalage uitgezocht en ben ik dat gaan uitwerken. De rest van de middag heb ik behang rolletjes gemaakt.