Week 6

25 mei 2016

Ik begon op dinsdag om 9.00 met het openen van de winkel. We begonnen met het schoonmaken van de vouwgordijnen en daarna hebben we veel klanten geholpen. om 13.00 kwam mijn leraar langs voor een tussen evaluatie gesprek, daarna heb ik de rest van de middag klanten geholpen en aan mijn opdrachten gewerkt. Toen sloten we de winkel en was de dag weer voorbij.

Ik begon op woensdag om 9.00 met het openen van de winkel. Daarna heb ik de winkel netjes gemaakt door te stofzuigen en te dweilen, ook heb ik klanten geholpen en mensen die pakketjes kwamen ophalen voor de DPD. Toen heb ik gewerkt aan mijn opdrachten. Na de pauze ging ik mee naar een groothandel om wat kantoor spullen te halen. Toen we terug kwamen ben ik gaan werken aan mijn opdrachten en heb ik geholpen met het helpen van klanten. Toen het eenmaal 18.00 was sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op donderdag om 9.00 met het openen van de winkel. In de ochtend zijn we vooral bezig geweest met het helpen van klanten en met papierwerk. In de middag heb ik wat klusjes gedaan zoals het opschrijven van informatie over nieuwe stalen. Daarna hebben we een klant geholpen met het zoeken naar het juiste behang. De rest van de middag heb ik gewerkt aan mijn opdrachten. Toen het eenmaal 18.00 was sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op vrijdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen hebben we even de mail gecheckt en wat klanten geholpen, daarna zijn we begonnen met het terug in elkaar zetten van de vouwgordijnen die we dinsdag schoon hadden gemaakt. Toen ben ik gaan werken aan mijn opdrachten, daarna kwamen er nog een paar klanten en die hebben we geholpen. daarna heb ik nog even gewerkt aan mijn opdrachten en toen was de dag weer voorbij.

1. Aaue:
    7 juni 2016
    Je houdt het nu goed bij, Roy, denk ook aan leerdoelen.