Week 10

21 juni 2016

Ik begon de week op dinsdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen zijn we de hele ochtend bezig geweest met het schrappen van behangplaten zodat het nieuwe behang erop kon. In de middag kwam er een leverancier nieuwe stalen brengen en die hebben we in de winkel gezet. Daarna hebben we de nieuwe stalen prijzen gegeven. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op woensdag om 9.00 met het openen van de winkel. Na het openen zijn we begonnen met het schoonmaken van de winkel (stofzuigen/dweilen). Na het schoonmaken hebben we de 2e behangplaat verwisseld en er nieuw behang op gedaan. Daarna heb ik de verpakkingen van alle nieuwe stalen eraf gehaald. De rest van de middag ben ik gaan werken aan mijn opdrachten en heb ik productinformatie opgezocht. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op donderdag om 9.00 met het openen van de winkel. Daarna ben ik door de producten heengegaan. Na de pauze heb ik de toonbank opnieuw ingericht. De rest van de middag heb ik gewerkt aan mijn opdrachten. Toen sloten we de winkel af en was de dag weer voorbij.

Ik begon op vrijdag om 9.00 met het openen van de winkel. Daarna ben ik door de producten heen gegaan om productkennis op te doen. Om 10.00 kwam mijn SLB coach langs en hebben we de eindevaluatie in gevuld. Daarna ben ik aan mijn opdrachten gaan werken. De rest van de middag kwamen er nog klanten en ik heb aan mijn opdrachten gewerkt. En toen was de dag weer voorbij.